Prima, en snel geleverd

Prima product correct geleverd

Prima product correct geleverd

Snelle levering prima kwaliteit.

snelle levering

fijn personeel, dat prima regeerdvop vragen van onze kant en snelle levering van het gevraagde

Zeer klantvriendelijk

Snelle actie, vriendelijke mensen, zo geregeld!

Ze zijn behulpzaam en goed

Ik moest een bed hebben en de volgende dsg waren ze er super gewoon

Vlot en precies gekregen wat ik wil

Rollator gekocht; werd in 1 geheel geleverd. Snelle levering en mooi product.

Keurig behandeld

Snel en accuraat verzorgd

Iets te lenen besteld

Ik heb iets te lenen besteld zonder gedoe de volgende dag netjes thuis bezorgd , dat voorkomt veel stress

Prachtig bedrijf

Toen ik aangaf dat het matras niet goed meer was kwam men direct in actie. Werd vervolgens vervangen en omdat het onderstel af en toe haperde werd ook de motor vervangen.?

Prima website en dienstverlening

Vanwege een Achilles ontsteking had ik een rolstoel nodig. Lopen en staan ging niet. Heb een rolstoel gehuurd bij Medicura. Prima service en een goed product! Heel tevreden over!

Snel, betrouwbaar

Kon makkelijk nadat ik mijn bestelling online had gedaan makkelijk wat bijbestellen en werd snel afgeleverd. Fijn dat je zelf kan aangeven wanneer je de spullen in huis wilt .

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Goed en snel geholpen op een vriendelijke manier

Erg goed

Netjes en correct geholpen

Redelijk

Meer communiceren naar de klant en de contracten beter gemelden wat je hebt gehuurd en wanneer en tot hoe lang

Betrokken!!

Betrokkenheid (herstel van "samen") is een overlooked aspect in genezing. Dr. Korbee luistert naar "je verhaal" , neemt de tijd en is een kunstenaar in de uitleg van complexe achtergronden en de uitleg van het te bewandelen pad terug naar herstel. Verder blijkt de betrokkenheid uit het s'avonds nog e-mails beantwoorden door Arianne Korbee en de goede telefonische bereikbaarheid.

Te lange bezorgtijd

Helaas te lang moeten wachten op een artikel om te kunnen douchen uiteindelijk toch bij een zorgwinkel gehaald. Ze beloven de volgende dag maar het werd dag 4 wat ik super slecht vindt.

Alles klopt

Wat ze zeggen komen ze na. Fijne telefonisch service. Goede raadgeving en voorstellen.

Onvoldoende contact

Erg jammer dat er nergens gereageerd wordt op contact Dat er niet duidelijkheid was wanneer het pakket geleverd zou worden en niemand hierover berijkbaar was

Goed bedrijf

Goede en snelle levering. Oo als er toch iets gewisseld/geruild moet worden zijn ze redelijk snel

uitstekend

De ene dag besteld en de volgende dag in huis, correct afgeleverd, keurig verpakt. De flesjes zijn handzaam in gebruik, smaak is goed, veel smaken ook. we zijn heel tevreden.

In de winkel Boxtel uitleg en gesprek prima maar de levering van scootmobiel slecht gepoetst spiegels zaten los moest ik vast zetten rugtas er los bij geleverd voor 8500.= euro had had wel iets meer verwacht.

Lossen een klacht meteen op

Als je belt met een probleem of je bent nog wat nodig wordt het direct opgelost en doen ze niet moeilijk

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert